اســتـــراحــة الـمحــارب

استراحة عقلية و فكرية لمحارب.. فى دنيا الله .. يبحث عن الحكمة ..

من أنا

صورتي
رحالة فى دنيا الله .. من أرض الى أرض .. اسمع و انصت ... و اعقل ..لعلى اعتبر أبحث عن الحكمة .. فأين أجدها؟

زوار الاستراحة

المتابعون

ابحث فى الاستراحة

بحث مخصص

لى جولة يومية على ما يقرب من 100 مدونة (بدون مبالغة) و لكن...
لا يعجبنى ما أرى ..
البعض يتخيل أن المدونة .. هى غرزة حشيش .. أو دورة مياه .. يلقى فيها .. بأسوأ ما عنده من ألفاظ و أفكار.. بدعوى الحرية الشخصية ..

فبدلا من أن يرى الناس أفضل صورة لك .. و تسضيفهم فى الصالون .. تستقبلهم فى دورة المياه ؟؟؟؟
لا أدرى .. ولا أفهم .. هل التطور الطبيعى للمنتديات .. افلح .. أم فشل .. فهذه النقطة تبين .. من وجهة نظر أخرى .. و تؤيد فكرة التحكم و السيطرة ..
من ليس له من يقومه أو يحكمه ينفلت ..
..

6 تعليقات

  1. غير معرف  

    الحمد لله انك مجيتش جنبي في البوست انا بعتبر مدونتي مملكة الخاصة وانا بها ملك متوج ولست حاكم تحت مسمي الديموقراطية وانا الفرد الوحيد في الشعب لذلك احاول العيش في مكان افضل تحياتي

  2. رفقة عمر  

    اولا لا تستحق هذه المدونات الا التجاهل وعدم حتى الاشارة اليها لان مجرد الاشارة اليها يعطيها اهميه ربنا قال (واعرض عن الجاهلين) احسن حاجه الاعراض عنها وبعدين اكيد فى مدونات كتير هدفها الكلمه الخير واكيد العمله الجيدة بتطرد العمله الرديئه وانشاء الله مع مرور الوقت لن يصح الا الصحيح والناس ترجع للرقى تانى فى الالفاظ والسلوك

  3. أبو عمر - الصارم الحاسم  

    اهو حضرتك المرة دي اللي عبرت عما يدور في نفسي

    بس فقي بعضهم برضه تقدر تقول من غيظه من اللي بيحصل بيستخدم الألفاظ دي...وده مش مبرر بس ربنا يهدينا جميعا

  4. eldoctor  

    كبير المتشردين
    ياعم أنا باتكلم على كمية مهولة من الكلام الفارغ .. و الالفظ اللى لا يمكن ان تتخيل وجودها فى مكان يضع عليه شخص اسمه ..
    ده حتى المفروض أذا بليتم فاستتروا .. دول بينتشروا مش بيستتروا

  5. eldoctor  

    رفقة عمر
    المشكلة ان بعض هذه المدونات لها جمهور عدده كبير جدا .. و التاس بتروح علشان تقرا الكلام المنيل .. بدعوى الفضفضة ..
    الواحد بقى خايف ان العملة الرديئة .. تبقى هى الاساس

  6. eldoctor  

    الصارم الحاسم ..
    فيه ناس من غيظها تطلع درر .. وفيه ناس تطلع ..
    و الله لولا اننى لا ارغب فى تلويث مدونتى بعناوين المواقع المسخرة دى .. لكنت كتبت ..

    انا أى مدونة بادخلها .. بافليها .. قراءة .. و وصلات .. و ردود .. علشان أعرف خط و اتجاه الكاتب

    دول خطوطهم على الصرف الصحى

إرسال تعليق