اســتـــراحــة الـمحــارب

استراحة عقلية و فكرية لمحارب.. فى دنيا الله .. يبحث عن الحكمة ..

من أنا

صورتي
رحالة فى دنيا الله .. من أرض الى أرض .. اسمع و انصت ... و اعقل ..لعلى اعتبر أبحث عن الحكمة .. فأين أجدها؟

زوار الاستراحة

المتابعون

ابحث فى الاستراحة

بحث مخصص


... السؤال ده بأساله لناس كتير .. وبرضه باسمعه من ناس تانية كتير ... طبعا انا باتكلم عن المدونين .. فيه ناس حاطة روابط لمدونتى و ناس مش حاطة .. فيه ناس كنت معتقد انهم حايحطوا روابط ليا عندهم .. مش علشان المنظر .. لا .. لانى كنت فاكر انى معاهم خط فكرى واحد.. و بنكمل بعد .. .. و ناس برضه لقيتها منتظرة انى احط روابط لهم عندى ...
وشايفين الموضوع اما بنفس الصورة أو من منظور الانتشار .. اهو رابط هنا و واحد تانى هنا علشان الناس تكتر ... والزوار تزيد ..

و السؤال الهدف من الروابط اللى كل واحد حاططها ايه ..

شلة اصحاب .. ولا علشان تزود الترافيك .. على موقعك .. ولا
... ناس يهمك اللى يقرأ عنك يقرا لهم كمان ..
ده يعتمد على هدف المدونة .. هلى هى فضفضة .. ولامنظرة .. ولا دعوة .. ولا نقد سياسى .. ولا كله على بعضه ...

يعنى المعنى فى ضمير المدون ..(بلاش فى بطن الشاعر... ) و برضه .. أرجع وأقول انت عايزنى احط رابط لك عندى ليه ..

انا سمعت رد للسؤال ده كنت بأساله لمدون عزيز على .. و باحترم كتاباته ... قال لى .. كلامك مكلكع .. ومعقد .. وكل شوية تغضب و تمشى و تقول مش حاكتب .. و مش بتكتب فى السياسة .. احنا مش زى بعض ..
لم اعلق لانى احسست انالمقاييس التى يفرضها على . غير منطقية ...
و عدت لاسأل نفسى نفس السؤال .. انا عامل المدونة ليه ......
ياترى كام واحد بيسأل نفسه السؤال ده ..
انت علمل مدونتك ليه؟؟؟ و حاطط الناس اللى عندك ليه؟؟؟
..... و مش حاططنى عنك ليه ..
والله ينفع مشروع سلطانية .. اوزعها بدل التيجان اللى عمالة تتحدف عليا ..
يالا جاوبوا .. كل اللى حيقرأ التدوينة دى يجاوب عنده .. وعندى

2 تعليقات

  1. غير معرف  

    ممممممممممممممممم
    اعتقد ان اغلبها مجاملات واشهار مش اكتر بس عموما انا مش كده ويمكن علشان تفكير زي الموضوع كده كنت عايز اشيل كل الناس الي عندي علشان مش عايز اتحط في باكيدج مع حد عموما بجد بوست حكاية

  2. ma 3lina  

    معلش يا دكتور برغم إني بدخل مدونتك يومياً عدة مرات .. لكن ماشفتش البوست ده غير من ساعة تقريباً .. يظهر إن الواحد عينيه راحت خلاص .. أو نظرية التسطيح بتاعة أخونا بينو طالتني أنا كمان ..

    معلش بقى اعذرني

    المهم .. اسمح لي ح أجاوب على السؤال ده بكرة إن شاء الله

    على فكرة يا دكتور لا أقصد إساءة الأدب لكن الراجل كان معاه حق في جملته
    كل شوية تغضب و تمشى و تقول مش حاكتب

إرسال تعليق