اســتـــراحــة الـمحــارب

استراحة عقلية و فكرية لمحارب.. فى دنيا الله .. يبحث عن الحكمة ..

من أنا

صورتي
رحالة فى دنيا الله .. من أرض الى أرض .. اسمع و انصت ... و اعقل ..لعلى اعتبر أبحث عن الحكمة .. فأين أجدها؟

زوار الاستراحة

المتابعون

ابحث فى الاستراحة

بحث مخصص

فيه حاجة غلط ولا ايه .... المدونات اللى بعدى عليها يوميا .. محدش بيكتب .. هل حالة من الكسل .. والاحباط .. ولا الناس مش فاضية .. ولا ايه ..
يعنى وشوشات علا .. و مدونة حبيب .. و جعان .. و على ابو طالب .. كله فاضى .. مفيش جديد ..
اين انتم ؟؟؟؟

7 تعليقات

  1. محمد عبد الغفار  

    ربنا يرجعهم بالسلامه ، بس هو فى قرف عام انا ملاحظه على كل المدونات سواء اللى مبيكتبوش واللى بيكتبوا

  2. حائر في دنيا الله  

    جايز بيمتحنوا ولا حاجة يمحارب

  3. غير معرف  

    ولو ان اسمي مش مكتوب يادكتور بس انا هقولك رأيي واجري على الله
    تقريبا مجتمع التدوين اغلق على اصحابه
    واللي ناوي ينظم جديد يبقى لازم يكون واحد من اتنين تمام زي شغل اساتذة الجامعة عندنا اقصد الهيئات التدريسية
    ياداخل بالواسطة يا بيكتب لنفسه لمتعة الكتابة ذاتها يعني
    يسعد صباحك بالخير يارب

  4. eldoctor  

    Mohamed A. Ghaffar
    انا برضه ملاحظ كده

  5. eldoctor  

    حائر في دنيا الله
    لا مش بيمتحنوا .. هما غالبا مكتئبين زى حالاتى

  6. eldoctor  

    الشيماء
    يا افندم .. انا مش ناسيكى و الله .. بس سقط الاسم سهوا ..
    سامحينى

  7. ma 3lina  

    حضرتك يا دكتور بتقول ..
    لاا مش بيمتحنوا .. هما غالبا مكتئبين زى حالاتى
    طيب ما تفضفض يادكتور .. قول لنا سبب اكتئابك .. يمكن نفهم الناس مكتئبة ليه وراحت لغاية فين .. مين عارف ؟؟!!

إرسال تعليق